(عکس GeekWire)
تلاش آمازون برای از بین بردن تقلب در پلتفرم خرده فروشی آنلاین خود دچار تزلزل می شود زیرا غول فناوری امروز برنامه شتاب دهنده جدیدی را برای کمک به فروشندگان برای محافظت از خلاقیت خود طراحی کرد.
شتاب دهنده جدید مالکیت معنوی با اتصال مشاغل کوچک و متوسط با گروهی از شرکت های حقوقی که در زمینه علائم تجاری و IP تخصص دارند ، روشی منحصر به فرد برای مبارزه با کلاهبرداری در پیش گرفته است. فروشندگانی که در برنامه شرکت می کنند – خواه محصولات آنها در فروشگاه های خرده فروشی آمازون موجود باشد یا نه – از شرکت های حقوقی تخفیف می گیرند. پس از ثبت نام علائم تجاری ، به مجموعه ابزارهای پیشگیری از کلاهبرداری آمازون دسترسی پیدا می کنند.
دارمش مهتا ، معاون اعتماد مشتریان و پشتیبانی شریک آمازون ، در مصاحبه ای با GeekWire گفت که 99.9 درصد از آنچه مشتریان در سایت می بینند قانونی است. با این حال ، این شرکت هدف بزرگی برای از بین بردن کلاهبرداری از بازار خود دارد.
مهتا می گوید: "از یک طرف ، می توانم به آن نگاه کنم و بگویم که اکثریت قریب به اتفاق آنچه مشتریان با آن روبرو می شوند ، انتخابهای واقعی و معتبر هستند." "از طرف دیگر ، ما خوشحال نخواهیم بود تا زمانی که 100 درصد باشد و تقلبی صفر وجود نداشته باشد."
مهتا به پروژه صفر اشاره کرد ، ابتکاری که اوایل امسال برای تحقق این هدف آغاز شد ، به عنوان نمونه ای از تعهد آمازون به کاهش تقلب. این برنامه شامل ابزارهای خودکار است که به طور مداوم وب سایت را اسکن می کند و تقلب های مشکوک را حذف می کند ، راه هایی برای فروشندگان برای شناسایی و حذف خود موارد جعلی و شماره سریال منحصر به فرد برای هر محصول که به تأیید صحت کمک می کند.
دارمش مهتا ، نایب رئیس اعتماد و پشتیبانی شرکای آمازون. (عکس آمازون)
مهتا گفت ، برای هر موردی که فروشندگان از Amazon پرچم گذاری و حذف می کنند ، خود شرکت بیش از 400 مورد را حذف یا مسدود می کند.
شتاب دهنده نسبتاً باز است. محدودیتی در اندازه فروشنده ندارد و مشاغل نیازی به فروش در آمازون برای مشارکت ندارند. این برنامه با کمک به شرکت های سراسر جهان با علائم تجاری ایالات متحده آغاز می شود.
مهتا گفت: "محافظت از مارک ها ، جلوگیری از قرار گرفتن محصولات تقلبی یا سایر محصولات متخلف در فروشگاه های ما برای داشتن تجربه خرید قابل اعتماد بسیار مهم است."
آمازون در نبرد خود با کلاهبرداری در سالهای اخیر تهاجمی شده است ، از فناوری خود برای ایجاد ابزارهای جدید استفاده کرده و برای برخورد با کلاهبرداران به دادگاه مراجعه کرده است. در ماه ژوئن ، آمازون با Nite Ize ، سازنده لوازم جانبی تلفن همراه و محصولات LED در کلرادو همکاری کرد تا از 11 فرد و موسسه تجاری در سه کشور به دلیل فروش کالاهای تقلبی در فروشگاه آنلاین غول فناوری شکایت کنند.
آمازون همچنین نقد و بررسی محصولات را ممنوع کرده و اکثر بررسی هایی را که در ازای اقلام رایگان و با تخفیف انجام می شوند ممنوع کرده و از گروه های متعددی که معتقد است نظرات جعلی نوشته اند شکایت کرده است.
با این حال ، آمازون همچنین برای فعالیت پلیس در پلتفرم خود تلاش کرده است. در ماه اوت ، تحقیقی توسط وال استریت ژورنال نشان داد که بیش از 4000 محصول در بازار شخص ثالث آمازون پیدا شده است که یا ممنوع شده و یا توسط ناظران ناامن اعلام شده است. این شرکت با انتشار مراحل لازم برای اطمینان از ایمن بودن محصولات شخص ثالث پاسخ داد.
تابع! (f، b، e، v، n، t، s)
{if (f.fbq) return؛ n = f.fbq = function () {n.callMethod؟
n.callMethod.apply (n ، argument): n.queue.push (argument)} ؛
اگر (! f._fbq) f._fbq = n ؛ n.push = n ؛ n.loaded =! 0 ؛ n.version = '2.0' ؛
n.queue = [] ؛ t = b.createElement (e) ؛ t.async =! 0 ؛
t.src = v؛ s = b.getElementsByTagName (e) [0] ؛
s.parentNode.insertBefore (t، s)} (پنجره ، سند ، "اسکریپت" ،
'https://connect.facebook.net/fa_US/fbevents.js') ؛
fbq ('init' ، '451545185034187') ؛
fbq ('track'، 'PageView')؛
آمازون از "IP Accelerator" جدید برای مبارزه با تقلب در پلتفرم خود رونمایی می کند و به فروشندگان محصولات علامت تجاری کمک می کند
